מערכות אינטרקום

מערכות אינטרקום לכל דורש – מערכות אינטרקום למגוון צרכים

בשוק התקשורת המקומי קיימים פתרונות טכנולוגיים רבים ומגוונים למערכות אינטרקום מסוגים שונים : מערכות אינטרקום אנאלוגיות מ-2 עמדות ומעלה, מערכות אינטרקום שפופרתי, אינטרקום פנל דלת חיצוני לשיחה עם פנים הבית באמצעות מתאם על גבי תשתית הטלפוניה כשל עמדה בבית יכולה לנהל שיחה עם היחידה בחוץ, אינטרקום משולב יחידות חוץ (פנל דלת) עם או בי קודן, מערכות אינטרקום עם פנל דלת מצד אחד ושפופרת בתוך הבית, מערכות אינטרקום משולבות מצלמת צבע ביחידת החוץ לצפייה בכל הנעשה מחוץ לבית, מערכות אינטרקום מתרחבות המורכבות מיחידות אינטרקום בלבד עם אפשרות דיבור בין כל העמדות, יחידות אינטרקום חיצוני המתחברות לכל סוגי מרכזיות הטלפון כשלוחה חיצונית של המרכזיה, והיום קיימות מערכות אינטרקום עם פנל דלת חיצוני משולבות כרטיסי קירבה.

המערכות הקיימות היום בארץ מיוצרות בעיקר בישראל ע"י מספר יצרנים מקומיים, וגם מערכות מיובאות מחו"ל, אשר כולן אמינות מאד ובאיכות טובה.

מערכת אינטרקום הינה מערכת תקשורת בין אנשים לצרכים מסוימים. מערכת אינטרקום מחוייבת להיות מינימום 2 עמדות ליצירת קשר מינימלי, ויכולה להתרחב למאות ואלפי עמדות ומשתמשים בכל מיני אופנים ובכל מיני סוגי מערכות.

מערכת האינטרקום שאנו מכירים קיימים במשרדים,  בבתים משותפים, במוסדות חינוךובמקומות עבודה. מערכת האינטרקום משמשת גם לתקשורת רציפה בין אנשים לצרכים שונים וגם כסנן ובקרה לאישור הכנסת אנשים למקומות פרטיים או בטחוניים.

אנו קשרים מערכות מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון רחב ומתקדם של מערכות אינטרקום לבית ולמשרד כולל מוצרים משלימים למערכות האינטרקום השונים בהתאם לרצונות ולצרכים של הלקוח.

אנו חברת "קשרים מערכות" עובדים עם מיטב היבואנים והיצרנים בארץ, ומעמידים ללקוח את אפשרות  הרכישה הטובה ביותר.  נשמח לעמוד לרשותכם לכל מידע שידרש  052-3269498