המדריך לרכישת והתקנת מערכת אזעקה

מערכות אזעקה לבית ולמשרד- המדריך שיעזור לכם לקבל החלטה

רכישת מערכת אזעקה לבית או למשרד הינה בחירה משמעותית לשנים הבאות .

ראשית, יש לדעת ולהבין שמערכת אזעקה לבית או למשרד יש בה תועלת מתמשכת למיגון הבית או העסק, ולשקט הנפשי של בעלי הבית או המשרד. לפני רכישת מערכת אזעקה יש לבצע את שלב סקר הצרכים של בני הבית למיגון ואבטחה. שלב זה הוא חשוב. בשלב זה הלקוח  קובע מהי תצורת המערכת המתאימה לו ולצורכי המשפחה בצורה הטובה ביותר. יש לבחון אילו תשתיות יש להכין בבית או בעסק כדי לבצע התקנה מסודרת. קיימת האופציה של התקנת מערכת אזעקה אלחוטית. אשר אינה בהכרח יקרה יותר מאשר זו הקווית. האביזרים של מערכת אלחוטית מעט יקרים יותר, אך עלות ההתקנה של מערכת זו הינה זולה משמעותית מעלות התקנה של מערכת אזעקה קווית, וזאת משום שהתקנת מערכת קווית דורשת השחלות כבלים ותשתיות יקרות, וכן עבודה רבה יותר המלווה בקידוחים ובשבירת קירות לפעמים.

קיימות היום בשוק מערכות אזעקה אלחוטיות אמינות מאד, איכותיות ועם תקנים מחמירים אשר מהווים ערבות לאיכות ולאמינות גבוהה מאד של האזעקה האלחוטית.

היתרון הגדול והמשמעותי במערכת אזעקה אלחוטית מעבר לנוחות ולאמינות הגבוהה של המערכת הוא שתמיד כשירצה הלקוח להתרחב או להוסיף גלאים לבית או לעסק, אין צורך בתשתיות, בכבלים, בחציבות ובשבירת קירות כדי לחבר גלאים חדשים. במערכת האלחוטית אין צורך כלל בכבלים. גם אם ירצה הלקוח לבצע שנוי של גלאי קיים, העבודה מתבצעת בקלות ובפשטות ללא צורך בהשחלה חדשה של חוטים.

ראשית יש לבחור את סוג המערכת שאנו מבקשים וכן לבדוק אילו אופציות קיימות במערכת. בשלב הבא יש לבדוק אילו סוגי גלאים אנו צריכים בהתאם למיגון שמבקשים בני הבית.קיימים מספר מיגונים אפשריים בתוך הבית או העסק קיים מיגון חללים ונפחים בתוך הבית או העסק, קימים מיגונים לדלתות, לחלונות או לסוגי פתחים אחרים שקיימים במבנה ודורשים פתרון של מיגון. כמו כן קיימים גלאים מיוחדים אשר יש באפשרותם להגן ולהתריע על חלקים חיצוניים בגינה למי שיש בית פרטי. למי שמחזיק חיות מחמד בבית קיימים  גלאים מיוחדים שיודעים להתעלם מבעלי החיים  שנמצאים בבית כדי שהאזעקה בבית לא תופעל כשהיא מופעלת.

לפני רכישת מערכת אזעקה יש לבדוק את משך תקופת האחריות הניתנת על ידי המתקין ומה היא כוללת, וכן כדאי לבדוק מהי עלות קריאת שירות שלאחר תקופת האחריות. ולבסוף יש לבחור את המתקין אשר יבצע את העבודה עבורכם ויהיה איש הקשר שלכם לזמן ארוך. המתקין הוא הגורם הרלוונטי אליו תפנה במקרים של תקלות במערכת, ולכן תהליך זה הוא חשוב מאוד. רצוי לבדוק כמה זמן המתקין קיים בשוק ומתקין מערכות, איזה ניסיון יש לו במערכות הללו, ולבקש מהמתקין מספר לקוחות ממליצים שהמתקין ביצע אצלהם התקנת מערכת אזעקה. כדאי אפילו לבקש לקוחות ותיקים שהמערכת פועלת אצלהם מספר שנים.

ההדרכה על המערכת, תפעולה ותפקודה הוא שלב חשוב מאוד ללקוח כדי שבני המשפחה יוכלו לתפעל את המערכת ותכונותיה כראוי ויוכלו ליישם את המיגון והבטחון של המערכת לשקט הנפשי ולהגנת הנכס.

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו 052-3269498 או באמצעות טופס פרטי התקשרות